just sayin

Hej hej hej. har spenderat min natt hemma hos Emina med Vickan. mysigt värre med film och några timmar framför chatroulette, what a life. men kan inte förneka att vi älskar det haha, tur att man inte känner någon där om man säger så;-) jag doooog när vi va ute på promenad och det kom varma brisar från vattnet, helt underbart. hej våren kom och ta mig.

förresten, varför ska allt vara så komplicerat? allt skulle vara 100% enklare om man slutade leka runt, spela svår och istället körde med öppna kort. t.ex; Hejsan jag skiter i vafan du tkr om mig eller vad du är för person, jag är kåt, ska vi knulla? eller? haha inte direkt så kanske men jag menar själva principen


Riz ft. Pitbull - Dance with me(Jump Smokers remix)

Höj volymen på låten! hello gorgeous du kommer spelas i mina öron ett tag framöver. taggar inför nästa fredag, då blir det fan inte en vit helg, hell to the no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0