the world is yours

har haft en super bra dag! blev medbjuden på the studio av Marina, så vi spenderade våran eftermiddag med att bli sminkade och fotade. alltid kul att bli sminkad, förstår bara inte varför jag alltid ska vara så kritisk. rekommenderade iaf jäkligt många vänner, så dont be surprised if someone calls..

annars då? joooo nu är det så att biljetterna till Summerburst festivalen är fixade, och Marina&jag kommer se David Guetta live!!! helt amaaaaaaazing, fan vad taggad jag är! ryser bara av tanken. förhoppningsvis blir det en upplevelse vi aldrig kommer glömma! puss på min älskling som aldrig svikit mig när jag känt att jag behöver njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0