Rom

Hur kan jag glömma? Jag va i Rom för ca två veckor sen! allt va underbart där, maten och allt som man såg. förutom shoppingen, det va några dussin tusenlappan för dyrt för mig om man säger så. annars trodde jag att det skulle vara ett typiskt drömland? nja, inte för min del iallafall. killarna.. de är i samma stil som jersey shore, tajtare byxor än mig, mer blockade ögonbyn än mig och mycket mycket brunare än mig. tror det är första gången jag behövt säga att jag föredrar naturliga killar. här kommer en bildbomb!


Petruskyrkan


På toppen av petruskyrkan

Sixtinska kapellet, den där kända målningen!

Collusseum



en känd fontän? jag är idiot och glömmer kasta ett mynt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0